Gestor GT – CRM i obsługa klienta (licencja elektroniczna)

698.37  Netto / 859.00 zł brutto

Opis

Gestor GT to wygodny i elastyczny program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe oraz marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Jego wszechstronność i umiejętność dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w programie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. 

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z programem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie oraz rejestrowanie w programie działań takich jak: listy, faksy, spotkania, zadania, telefony i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres oraz termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, pasek szybkiego dodawania obiektów, edytowalne słowniki, pola własne);
  • powiązania – możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania oraz wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Opieka posprzedażowa InsERT GT

Po zakupie licencji InsERT GT otrzymasz dostęp do bezpłatnej 3-miesięcznej opieki posprzedażowej. Dzięki niej wdrożenie naszego oprogramowania w Twojej firmie stanie się jeszcze łatwiejsze. Opieka posprzedażowa obejmuje:

  • e-Abonament – funkcja ta zapewni Ci natychmiastowy dostęp do wszystkich aktualizacji, jakie pojawią się w czasie korzystania z usługi;
  • pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w e-Abonamencie – m.in. pobieranie danych kontrahentów z GUS, pakiet e-commerce, aktualizacja kursów walut, e-Sprawozdania finansowe i wiele innych (pełna lista funkcjonalności);
  • teleKonsultant – w razie potrzeby skontaktuj się ze specjalistą Działu Pomocy Technicznej InsERT pod indywidualnie przypisanym numerem telefonu. Z tej usługi możesz korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00;
  • e-Archiwizacja – Masz do dyspozycji 10 GB przestrzeni dyskowej w chmurze, co pozwoli Ci bezpiecznie przechowywać istotne pliki bez obaw o awarię komputera czy brak miejsca na fizycznych nośnikach. Twórz zaszyfrowane kopie zapasowe ważnych danych z programów InsERT GT w oparciu o platformę Microsoft Azure. 

Szczegółowy opis

Funkcje ogólne

  • Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
  • Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
  • Zestawienia.
  • Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
  • Archiwizacja baz danych.
  • Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych Microsoft SQL Server.
  • Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować – wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
  • Rozbudowana pomoc kontekstowa.
  • Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
  • Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.

Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb

  • Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
  • Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
  • Edytowalne słowniki.
  • Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
  • Flagi własne – możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT).

Ergonomia pracy

  • Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
  • Brudnopis – miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
  • Schowek – przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
  • Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
  • Obiekty powiązane.
  • Zakładkowa budowa programu.
  • Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
  • Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.

Klienci

  • Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
  • Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
  • Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
  • Łatwe wyszukiwanie klientów.
  • InsTYNKT klientów.
  • Możliwość tworzenia listy klientów.
  • Rejestr działań z klientem.
  • Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
  • Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
  • Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
  • Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
  • Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
  • Obsługa rabatów dla kontrahentów.

Działania

  • Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
    • spotkania,
    • zadania,
    • telefony,
    • listy,
    • faksy,
    • rozmowy internetowe.
  • Wygodny system notatek.
  • Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
  • Zadania cykliczne.
  • Możliwość delegowania zadań.

Poczta internetowa

  • Wysyłanie i odbieranie e-maili – obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
  • Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
  • Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
  • Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) – również obsługa e-maili typu sekretariat.
  • Mailing – tworzenie wiadomości zbiorczych.
  • Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
  • Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
  • Reguły wiadomości.
  • Oznaczanie wiadomości flagami.
  • Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
  • Obsługa załączników do wiadomości.
  • Import/eksport wiadomości w formacie EML.

Towary i usługi

  • Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT – jeden magazyn główny).
  • Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
  • InsTYNKT.
  • Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
  • Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
  • Cenniki.

Szanse sprzedaży

  • Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
    • dla pojedynczego klienta,
    • zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
  • Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
  • Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
  • Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
  • Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
  • Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
  • Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
  • Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
  • Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
  • Grupy szans sprzedaży.
  • Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
  • Wydruk oferty handlowej.
  • Biblioteka dokumentów.
  • Historia zmian.